cyberwedding : Good or Bad?

Discussion dans 'Discussion générale' créé par roubaaa, 14 Février 2007.

1. roubaaa

roubaaa Visiteur

J'aime reçus:
    35
    Cyber wedding is a phenomenon that becomes more and more widespread in our society, notwithstanding its disadvantages, especially nowadays with the existence of a quite big number of matching web sites.

Among the reasons that push unmarried people to look for the partner via the internet is that they face difficulties to find the ideal husband or wife. This let them think that looking for him or her using the internet will help them solve this problem, but actually, to my mind, it will not, not only for the reason that it is banished from our society, but also it has many drawbacks. For instance, people could have a love at first sight just by chatting everyday on the net, denying the importance of a concrete meeting, which is really important to know the real attitude of the person chosen. Therefore and after the marriage of this internet bride and groom, they will, unfortunately, find themselves with an infinity of problems, merely because they did not take the time to know each others personality.

NB : interesred in this topic, you can answer in English, French or Arabic [06c]!!!!

2. FoX

FoX حديدان آل نهيان Membre du personnel

J'aime reçus:
    164
    Re : cyberwedding : Good or Bad?

hmmmm cyberwedding, je pensais que ça parlais des fêtes de mariages dans des cybers [22h]
    anyway ... se marier par internet peut être bénéfique si considéré comme préliminaire ! on peut pas connaitre une personne simplement par msn et puis du jour au lendemain paf on se passe la bague de fiançailles et on se donne rendez vous le mois prochain pour le mariage ...
    non ça se passe pas comme ça, biuen sûr il peut y'avoir des exceptions, mais ces exceptions là sont fruit du hasard car la personne tombe directement sur sa moitié idéale et parfaite, mais les différences flagrantes qui peuvent mener vers un échec éventuel dans un couple elles, ne peuvent pas être décelés par le biais d'une relation cybernétique.

3. Friend

Friend Bannis

J'aime reçus:
    24
    Re : cyberwedding : Good or Bad?

Recourir à l'Internet pour se marier, c'est comme jouer au loto, on perd quasiment tout le temps !! On peut parfois gagner mais..... c'est trèèèèès rare!! Toutefois, ça vaut le coup d'essayertout en faisant très attention..les engagements sur le virtuels peuvent s'avérer décevants et même parfois....... risqués ;-)

4. saadisme

saadisme Bannis

J'aime reçus:
    0
    Re : cyberwedding : Good or Bad?

ich habe keine ahnung !! hat sogar beim direkten kontakt nicht geklappt und wie soll das erfolg haben mit fernebeziehung ?? man sollten sich richtig kennenlernen !!!

b7al dela7 : tba3 o dou9 o ila ma 3ajbatakch sel3a terja3 l camion hahaha

Partager cette page